Zöld ujjak meg termőföld
2024. április 16. írta: SandRu

Zöld ujjak meg termőföld

img_2685.JPG

Igen, igen igen!!!! A szombat reggel, amire szilveszter óta vártam: amikor nyüzsög a reggeli piac és nehéz a dunapárás levegő a virágillattól! Amikor egy kicsit korábban kelhetek fel, hogy válogathassak a nyáriasítandó erkélyem (ez a bevésődött rutinom tavasszal) és a gondoskodásra vágyó kert (ez pedig az ÚJ rutinommá avanzsált tennivaló az édes új otthonunkban ♥) leendő virágtövei meg palántái közt a helyi termelők és kertészetek gyönyörűbbnél gyönyörűbb hajtásainak soraiban. Imádtam ismeretségeket kötni az idős nénikkel és a fűszernövények történetét elmesélő fiatal lánnyal a standokon, tapasztalatokat és jótanácsokat bezsebelni az évtizedek óta kertet művelőktől, és térdig koptatni a lábam amíg mindent a megfelelő minőségben és a legjobb tudásom szerint beszereztem a madárcsicsergő reggelben. Igen, ezért vagyok most itt és ezért dolgoztam olyan elszántan az elmúlt években: micsoda harsogó élet mindenhol körülöttem és mennyi minden ültethető még bele ezekbe a napokba egy még édesebb jövőért!

img_2692.JPGna vajon hova utaznak azok a kaspok és mik fognak bennük lakni...?? ♥♥♥

img_2691.JPG

img_2689.JPG

img_2690.JPG

 

img_2687_2.JPG

img_2686.JPG

img_2673_1.JPG

img_2684.JPG

 

 

img_2675_2.JPG

img_2676_2.JPG

img_2678_2.JPG

img_2677.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://daysonpaper.blog.hu/api/trackback/id/tr4318381013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása